ساخت حساب کاربری در سایت پرفکت مانی perfectmoney.is
نوشته شده توسط : sevda

در حال حاضر سیستم های پرداخت آنلاین متنوعی برای انواع مبادلات آنلاین وجود دارد که وظیفه نقل و انتقالات هزینه پرداخت ها در این معاملات بر عهده دارند . از جمله معروف ترین این نوع سیستم ها می توان paypal ، WebMoney ، WallieCar را نام برد . با استفاده از این سیستم های پرداخت آنلاین انجام مبادلات و همچنین تجارت جهانی بسیار ساده شده که سبب گسترش فعالیت های تجاری بین المللی شده است .

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی یکی دیگر از سیستم های پرداخت است که بسیار هم مورد توجه کاربران قرار دارد و از درجه محبوبت بالایی در نزد آنها برخوردار می باشد . یکی از دلایل محبوبیت این سیستم عدم توجه آن به تحریم ها و ارائه خدمات به تمامی کشور ها ( به ویژه ایران ) برخلاف سایر رقبای خود می باشد . 

برای استفاده از این نوع کیف پول الکترونیک لازم است تا در ابتدا یک حساب کاربری در آن داشته باشید ، به این منظور ابتدا وارد سایت perfectmoney.is شده و با انتخاب گزینه ثبت نام اقدام به گذراندن مراحل آن و ساخت اکانت در این سایت می کنید . در این مقاله به آموزش تصویری و گام به گام نحوه ساختن یک حساب کاربری در سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی پرداخته شده است .



نحوه ساخت اکانت در پرفکت مانی

ساخت اکانت در سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی که در واقع نوعی کیف پول الکترونیک است و در آن علاوه بر ارز های فیات ( مانند دلار ، ریال و ... ) انواع ارز های دیجیتال نیز در آن مبادله می شود بسیار راحت بوده و به این صورت است که ابتدا آدرس سایت perfectmoney.is را در موتور جستجو وارد کرده و روی لینک آن کلیک می کنید تا وارد سایت شوید ، مانند تصویر زیر :

 

 

 پس از انجام این کار صفحه ای که متعلق به سایت پرفکت مانی می باشد برای شما باز می شود . در این صفحه گزینه sign up را که در تصویر زیر با کادر آبی رنگ مشخص شده است انتخاب کنید تا وارد صفحه ثبت نام در این سایت شوید :

 

 

 با وارد شدن به صفحه ثبت نام لیستی از اطلاعات مورد نیاز برای شما نشان داده می شود که به ترتیب عبارتند از :

1- اسم انتخابی شما برای حساب کاربری خود

2- نام و نام خانوادگی

3- اسم شهر محل سکونت

4- آدرس محل سکونت

5- کشور محل زندگی که باید از لیست ارائه شده آن را انتخاب کنید 

6- کد پستی

7- آدرس ایمیل

8- شماره تلفن 

9- نوع حساب خود را Personal انتخاب کنید 

10- یک رمز عبور مطمئن برای خود انتخاب کنید

11- مجددا رمز عبور را تکرار کنید 

12- کد امنیتی داده شده را وارد کادر مربوطه کنید

13- گزینه I agree with terms and conditions را تیک دار کنید ، مطابق تصویر زیر :

 

 

 

 پس از وارد کردن دقیق تمامی اطلاعات خواسته شده گزینه Register را انتخاب کنید تا اکانت شخصی شما ساخته شود . پس از این کار شما عملا صاحب یک حساب کاربری در این سایت شده اید . در این زمان سایت پرفکت مانی یک ایمیل برای شما ارسال می کند که شامل نام کاربری Member ID شما در این سایت می باشد . مجددا وارد سایت شوید و گزینه My Account را که در سمت راست صفحه وجود دارد و با کادر سبز رنگ در تصویر زیر مشخص شده است انتخاب کنید :

 

 

 

 برای وارد شدن به اکانت خود باید کد Member ID را وارد کنید به علاوه رمز عبوری که در هنگام ثبت نام تعیین کرده اید . مانند تصویر زیر :

 

 

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی گزینه Authorize vh کلیلک کنید تا وارد حساب خود شوید که به صورت زیر است :

 

 

 در کادر مشخص شده اطلاعات حساب شما نشان داده شده است که با استفاده از آن معاملات مختلف از جمله خرید ارز دیجیتال بیت کوین را می توان انجام داد . دقت کنید که شماره حساب با Member ID متفاوت است و همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است در ابتدا شماره حساب حرف U گذاشته می شود :

 

 

پس از طی کردن این مراحل امکان خرید ارز ، انتقال وجه ، دریافت صورت حساب ، دریافت آخرین تراکنش های انجام شده و... با استفاده از اکانت شخصی شما در کیف پول پرفکت مانی فراهم می شود .

بیشتر بخوانید:  انواع ارز دیجیتال

 

 

 

بخش های مهم حساب کاربری پرفکت مانی

 در حساب کاربری کیف پول پرفکت مانی قسمت های مهمی وجود داشته که نسبت به سایر بخش ها کاربردی تر بوده و از اهمیت بیشتری برخوردار هستند ، در تصویر زیر این قسمت ها مشخص شده اند : 

 

 

 

 اولین قسمت Send Money است که وظیفه انتقال پول و ارز دیجیتال را بین حساب های مختلف پرفکت مانی را بر عهده دارد و در تصویر بالا با فلش قرمز رنگ نشان داده شده است .

 گزینه بعد Statement است که گزارش صورت حساب های اکانت شما را نشان می دهد و در تصویر با فلش نارنجی رنگ مشخص شده است .

 مورد بعد History است ، با انتخاب این گزینه تاریخچه آخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای برای شما ارائه خواهد شد . در تصویر بالا با فلش بنفش رنگ نشان داده شده است .

 از جمله موارد دیگر که در کیف پول آنلاین پرفکت مانی مهم است گزینه Settings است که کاربران با استفاده از این گزینه می توانند به تنظیمان حساب و اطلاعات شخصی خود بپردازند که از جمله آن ارتقاع سطح امنیت حساب کاربری شخص می باشد . این گزینه در تصویر بالا با فلش آبی رنگ نشان داده شده است .

 و در نهایت گزینه مهم دیگری که در سیستم پرفکت مانی وجود دارد گزینه Logout است که برای امنیت بیشتر اکانت شخصی لازم است تا هنگام پایان کار روی این گزینه کلیک کرده و از حساب کاربری خود خارج شوید . در تصویر بالا با فلش سبز رنگ مشخص شده است .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت یک حساب کاربری در پرفکت مانی در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ساخت یک حساب کاربری در پرفکت مانی پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: روش های خرید بیت کوین

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نحوه ساخت حساب کاربری در سایت پرفکت مانی به چه صورتی است ؟

✔️ برای ثبت نام و ساخت اکانت در این سایت با مراجعه به آن و گذراندن مراحل خواسته شده اقدام به ساخت حساب کاربری می کنیم که در متن مقاله این مراحل به صورت کامل توضیح داداه شده است 

2- ✔️ قسمت های مهم اکانت کابری پرفکت مانی کدام است ؟ 

✔️ اکانت پرفکت مانی از بخش های مختلفی تشکیل شده که مهمترین آنها در متن مقاله ذکر شده است و کاربرد آنها نیز توضیح داده شده است 

3- ✔️ اطلاعات مورد نیاز برای ساخت اکانت در پرفکت مانی چه چیز هایی هستند ؟

✔️ برای ساخت اکانت در این سایت اطلاعات اولیه مانند اطلاعات هویتی نیاز است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است 

منبع : ساخت حساب کاربری در سایت پرفکت مانی perfectmoney.is





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: